Easywalker

boek / brochure ontwerp

merkboekje easywalker


Easywalker staat voor spontaniteit, kwaliteit en duurzaamheid. Belangrijk voor het algemene gevoel van easywalker is het begrip 'no-nonsense', hetgeen terug te zien is in het ontwerp van de wagen. Het bedrijf, dat sinds 1989 kinderwagens maakt, heeft onlangs een nieuwe visuele identiteit laten ontwikkelen. Üppig werd benaderd met de vraag om dit door te vertalen naar een sprekende beeldtaal, hetgeen tot uiting komt in het merkboekje, de eerste stap van de visualisatie van de hernieuwde strategie.

Onder het motto Just walk. worden de wagens puur en helder afgebeeld, ondersteund door krachtige typografie. De fotografie drukt de emotionele beleving van het merk uit. Üppig werkte nauw samen met fotograaf Sarah Wong en kwam tot beelden waarbij de nadruk ligt op het idee dat je als ouders moet kunnen blijven doen waar je zin in hebt. Niet van het benauwde. De volgende projecten betreffen de corporate website, de consumenten brochure en de corporate advertentie-matrix.


EAS003-cover

EAS003-spread_1

EAS003-spread_2

EAS003-spread_3

EAS003-spread_4

EAS003-spread_5

EAS003-spread_6

EAS003-spread_7

EAS003-back

© 2007 - 2014 Üppig

© 2007 - 2014 Üppig