Shuyao

visuele identiteit

Met het winkelconcept ‘unfold’, dat bedacht is door Üppig, wordt een plek geboden waar de klant zich daadwerkelijk onthaast. Een plek waar de bezoeker alle facetten uit de Oosterse theecultuur ontdekt. Dit vouwt zich als het ware uit in het gehele winkelinterieur. Van passend servies voor de verschillende soorten thee tot inspirerende workshops. Van uitnodigende loungebanken tot zintuigprikkelende Chinese hapjes. Kortom, in de tealounge wordt de dagelijkse drukte van het leven vergeten.

De Shuyao merkbeleving  speelt in op hoe mensen hun omgeving ervaren. De fysieke prikkels spelen in op de behoefte naar lichamelijke rust. Het brein wordt getriggered door de authenciteit van de Shuyao
theeproducten, waarbij de zuivere kwaliteit en het effect van het product voorop staat. En door de rustige omgeving, de mentale balans van het personeel en hun gastvrijheid wordt een aangename sfeer
geboden. Een ongedwongen toestand van waaruit de bezoeker kennismaakt met de Shuyao theeproducten.

toepassingen
Mentale en visuele identiteit, interieurdesign, merchandise, product & packaging design, website, folders en POS materiaal.

SHU_concept-02


concept wereld



SHU_concept-09


kleurdefinitie



SHU_concept-06


huisstijl lettertypen



SHU_concept-07


illustratie stijlen



SHU_concept-08



iconen theesoorten



SHU_concept-04


iconen stemming



SHU_concept-05


beeldelement



SHU_concept-03


toepassingen




SHU-visiden-02

SHU-visiden-03
SHU-visiden-04
SHU_folder_IMG_1729

SHU_folder_IMG_1718

SHU_flyer_IMG_1706


Teamaker



SHU teamaker

© 2007 - 2014 Üppig

© 2007 - 2014 Üppig