Ministerie van Economische Zaken

visuele identiteit

Üppig is in samenwerking met Project X gevraagd om een naam en identiteit te ontwikkelen voor een virtueel loket dat ondernemers op een heldere manier informeert over subsidies. Veel ondernemers ervaren het vinden en verkrijgen van subsidies als complex. Vanuit deze beleving heeft Üppig de portal Subsidieshop.nl ontwikkeld. De laagdrempeligheid van supermarkten waar producten overzichtelijk en doordacht in de schappen staan, vormde de basis om de complexiteit te doorbreken. Met een pakkende tone-of-voice, de “taal van de aanbiedingen”, is Subsidieshop.nl succesvol en campagnebreed onder de aandacht gebracht. Zo heeft Annemarie Jorritsma, voormalig minister van Economische Zaken, meegewerkt aan een ludieke PR-moment om ondernemers te informeren over het nieuwe subsidieplatform.

toepassing
Visuele identiteit, naamontwikkeling, website, advertentiecampagne, PR


MEZ_Subsidieshop_01
MEZ_Subsidieshop_02

© 2007 - 2014 Üppig

© 2007 - 2014 Üppig